Een antwoordservice op maat!
Je wilt altijd bereikbaar zijn voor je klanten, maar dat is lang niet altijd makkelijk. Zit je bijvoorbeeld net in een belangrijke vergadering, gaat de telefoon. Je wilt niet weglopen, maar ook geen gemiste oproep riskeren! Wanneer je gebruik maakt van onze antwoordservice hoef je deze keuzes niet langer te maken. Wij nemen de telefoon namelijk graag tussen 08.00 en 22.00 van jou over (in het weekend van 09:00 tot 17:00 uur)! Zo weet jij zeker dat je klanten in goede handen zijn en kun jij vergaderen zonder gestoord te worden. En dat werkt wel zo prettig!
Altijd een vertrouwde stem!
Bij onze antwoordservice krijgen jouw klanten namelijk niet zomaar een willekeurige callcenter medewerker te spreken, maar een eigen telefoniste! Dat betekend dat jouw telefoniste helemaal op de hoogte is van jouw bedrijf en precies weet wat jouw wensen zijn. Zo kun je er zeker van zijn dat jouw klanten te woord worden gestaan zoals jij zelf graag wilt. En omdat jouw klanten steeds dezelfde stem te horen krijgen zullen ze denken dat ze een receptioniste spreken!
Wij begrijpen dat jouw bedrijf niet stil staat. Wanneer je daarom een wijziging wilt doorgeven, of om een andere reden ruggespraak wilt houden met jouw telefoniste, kun je direct telefonisch of per e-mail contact met haar opnemen. Zij verwerkt de door jou aangeleverde informatie direct in het systeem. Zo weet je zeker dat alles goed wordt geregistreerd! Het kan natuurlijk gebeuren dat jouw telefoniste een keer niet aanwezig is. Dan zorgen wij er voor dat er een vaste vervanger klaar staat.
Altijd op de hoogte!
Dat jouw telefoniste de telefoon voor je opneemt is natuurlijk fijn. Maar wij begrijpen dat je ook graag wilt weten wat er is besproken met jouw klant. En daarom ontvang je van ons na ieder gesprek een verslag per e-mail. Jouw telefoniste zorgt er voor dat hier alle gegevens in worden verwerkt die jij nodig hebt. Zo kan jij de klant terugbellen op het moment dat het jou uitkomt! Ben je tijdelijk niet telefonisch bereikbaar? Dan worden jouw klanten hier over geïnformeerd volgens jouw instructie.
Wil je het helemaal anders?
Dat kan! Wij passen onze antwoordservice namelijk heel gemakkelijk aan jouw wensen aan. Wist je namelijk dat je ook tijdelijk naar ons door kan schakelen? Wanneer je bijvoorbeeld op vakantie gaat en daarom minder goed bereikbaar bent. Ben je weer terug? Dan zet je de doorschakeling net zo gemakkelijk weer stop. Wil je dat je telefoniste naar jou doorverbindt of liever niet? Of wil je specifieke klantgegevens ontvangen? Dat is geen probleem. Heb je bepaalde wensen en twijfel je of wij je hier bij kunnen helpen? Laat het ons gerust weten! Wij helpen je graag verder.
Wij zij niet zomaar een antwoordservice..
Want onze telefonistes zijn namelijk nog veel breder inzetbaar! Zo kun je er voor kiezen om haar afspraken te laten maken in jouw eigen systeem. Zo kan jij je bezig houden met de behandelingen zonder gestoord te worden! Maar jouw telefoniste kan ook jouw agenda beheren, klanten terugbellen en e-mails beantwoorden. En zij kan zelfs administratieve werkzaamheden voor je uitvoeren. Zo heb je niet alleen een telefoniste, maar een allround receptioniste op afstand!

Wil je het zelf ervaren?
Vraag dan nu jouw gratis proefperiode aan van 30 dagen! Zo kun je vrijblijvend kennis maken met alle voordelen van onze antwoordservice. Wij weten zeker dat je straks niet meer zonder wilt!