Een externe telefoniste als verlengstuk van je bedrijf

Je hebt van die dagen en dan kom je er maar niet toe om te doen wat je van plan was. Je gaat naar kantoor met het idee om die dag een plan of offerte uit te werken, maar er komt van alles tussendoor: een collega die hulp nodig heeft, WhatsApp-berichtjes, dringende e-mails en veel telefoontjes. Allemaal even belangrijk, want je wilt klaarstaan voor je klanten. Je doet het tenslotte allemaal voor hen, maar een beetje meer focus en rust op zijn tijd zou fijn zijn. 

Daarvoor kun je een externe telefoniste inhuren via een telefoonservice. Je schakelt eenvoudig door op het moment dat je zelf even niet wil of kan opnemen. Vanaf dat moment is jouw externe telefoniste het verlengstuk van je bedrijf. Het werkt super simpel. We leggen je hier uit hoe het werkt en welke mogelijkheden er zijn.

Je bereikbaarheid verbeteren met een externe telefoniste

Met een externe telefoniste ben je altijd bereikbaar. Om te zorgen dat je nooit meer een telefoontje mist, kun je kiezen uit de volgende doorschakelmogelijkheden:

  • Altijd
    Onze telefoniste neemt elk telefoontje aan dat binnenkomt. 

  • Met een vertraging van 10 seconden
    Wij nemen automatisch op na 10 seconden. Je hoeft dus niet te rennen of een ander telefoontje af te raffelen, want wij staan de beller gewoon te woord.  

  • Als je in gesprek bent
    Met deze optie kun je rustig je gesprek afmaken. Wij nemen voor je op. 

  • Als je geen bereik hebt
    Zit je in het vliegtuig of ben je misschien gewoon even offline? Wij nemen je telefoontjes over. 

Je stelt zelf via de telefoon in welke optie voor jou handig is op dat moment. Als je optie 2 aanzet, dan mis je sowieso nooit meer een gesprek.

Je kunt ook kiezen op welke tijden je wilt dat wij voor je opnemen. Standaard nemen we op tijdens kantooruren, tussen 08.00 en 18.00 uur. Wil je ook ’s avonds en in de weekenden bereikbaar zijn, terwijl je zelf lekker kan genieten van je rust? Of omdat er dan te weinig telefoontjes binnenkomen om de vaste telefoniste te laten werken? Dan kun je voor € 10 extra per maand uitbreiden tot 22.00 uur door de week en in het weekend van 09.00 uur tot 17.00 uur. Een stuk goedkoper dan je vaste telefoniste! En geen gedoe met diensten inplannen. 

Ook 24/7 bereikbaarheid is bespreekbaar. Handig als je een storingsdienst hebt!

Duidelijk overzicht van alle inkomende gesprekken

Onze telefoniste maakt van elk inkomend gesprek een duidelijke telefoonnotitie. Die stuurt ze je direct na het gesprek via WhatsApp, e-mail of SMS, wat jouw voorkeur heeft. En ze zet deze notitie in je eigen dashboard, waar je op elk moment een overzicht hebt van alle inkomende gesprekken. 

Onze telefoniste fungeert als verlengstuk van jouw bedrijf. Ze kan eenvoudige telefoontjes zelf afhandelen. Als je ons vertelt wat veelgestelde vragen zijn, dan kan ze die al beantwoorden zodat jij niet meer hoeft terug te bellen. Ook kan ze doorverbinden naar de juiste persoon of afdeling binnen jullie bedrijf, op basis van jouw instructies. Bellers zullen vaak niet eens in de gaten hebben dat zij een externe telefoniste is, en denken dat ze bij jullie werkt. 

Geen personeelsverantwoordelijkheid en – kosten voor je externe telefoniste

Een van de grote voordelen van een externe telefoniste is dat je geen personeelsverantwoordelijkheid hebt. Geen gedoe met het werven van een geschikte kandidaat, inwerken, of vervanging tijdens vakanties of ziekte. 

Plus, je hoeft geen sociale kosten af te dragen, pensioen op te bouwen, et cetera. Een externe telefoniste is daarmee een stuk goedkoper. Je bepaalt namelijk zelf hoe vaak je haar inzet. 

Hoewel het goedkoper is, huur je voor dat bedrag wel professionele telefonistes in. Onze telefonistes worden geselecteerd op een goede telefoonstem en klantvriendelijkheid. Daarnaast trainen wij ze in gesprekstechnieken, zodat je klanten vriendelijk en in zo kort mogelijke tijd geholpen worden. Echte profs dus, maar heel betaalbaar. 

Wat kost een externe telefoniste?

Nu wil je natuurlijk wel weten wat het kost. Dat hangt ervan af hoeveel telefoontjes je verwacht per maand. Omdat we het inhuren van een externe telefoniste voor iedereen haalbaar willen maken, bieden we twee pakketten. In het ene pakket zijn 65 telefoontjes opgenomen. Heb je maar incidenteel een telefoontje, dan kies je het andere pakket waarbij je €1,67 per gesprek betaalt.

Je kan dus kiezen welk pakket het beste bij jouw situatie en budget past. Beide pakketten zijn dagelijks opzegbaar. Je zit dus nergens aan vast.

Flexibel pakket
Voor €9,97 per maand is het inhuren van een externe telefoniste ook voor zzp’ers en mkb betaalbaar. Per gesprek betaal je €1,67. Als je omrekent wat je dat oplevert aan productiviteit en rust, dan wegen de kosten zeker op tegen de baten.

Zorgeloos pakket
In dit pakket zijn 65 gesprekken inbegrepen. Je betaalt €97,- per maand. Buiten de bundel betaal je €1,37 per gesprek. Dit pakket is dus goedkoper als je weet dat je minimaal 65 gesprekken per maand ontvangt. 

30 dagen gratis een externe telefoniste

Wat denk je? Is het wat voor jou, een externe telefoniste? Laten we dan kennismaken, zodat we weten hoe we jouw bellers zo goed mogelijk kunnen helpen. In een kennismakingsgesprek bespreken we jouw wensen. 

Je mag onze diensten sowieso de eerste 30 dagen gratis en vrijblijvend uitproberen. Zo kun je ervaren hoe een externe telefoniste je klantenservice verbetert. Klik daarvoor op de knop hieronder. We bellen je dan zo snel mogelijk terug om kennis te maken. Tot snel?