callcenter inschakelen

Callcenter inschakelen: probeer het 30 dagen gratis

Een callcenter inschakelen is misschien wel dé oplossing voor jouw bedrijf! Laat je telefoontjes opnemen door ons team van ervaren telefonistes. Het creëert een professionele uitstraling voor je bedrijf en zorgt ervoor dat je zelf ontlast wordt. Win-win dus! 

Je bent al bereikbaar vanaf €9,97 per maand

Jouw abonnement is dagelijks opzegbaar

Probeer ons 30 dagen geheel gratis uit

Binnen 30 minuten aangesloten
  • Je bent al bereikbaar vanaf €9,97 per maand
  • Jouw abonnement is dagelijks opzegbaar
  • Probeer ons 30 dagen geheel gratis uit
  • Binnen 30 minuten aangesloten

Outsourcing callcenter: professioneel en efficiënt

Word je geleefd door de telefoon, baal je regelmatig van gemiste oproepen en heb je behoefte aan focus op je andere werkzaamheden? Wij nemen de inkomende telefoongesprekken voor je uit handen, zodat jij weer alle aandacht hebt voor de rest van je bedrijf! 


Met de hulp van een outsourcing callcenter zijn je dagen een stuk overzichtelijker. Ben je zzp’er of heb je een klein mkb-bedrijf? Dan ben jij waarschijnlijk zelf degene die elk inkomend telefoontje opneemt. Een callcenter inschakelen zorgt ervoor dat je niet meer voortdurend uit je concentratie wordt gehaald en goed kunt doorwerken.


Maar ook voor grotere bedrijven is het interessant om een telefoonservice te gebruiken. Wanneer de telefoon wordt aangenomen door professionele telefonistes, geeft dit je bedrijf een serieuze uitstraling. De eerste indruk is meteen goed! Standaardvragen worden direct efficiënt en kundig door ons team beantwoord. Voor meer gecompliceerde kwesties maken ze een terugbelverzoek aan of verbinden ze door naar de juiste persoon.

Wat kunnen jullie voor mijn bellers betekenen?

Beantwoorden van veelgestelde vragen

Doorverbinden naar de juiste persoon of afdeling
Terugbelverzoeken aanmaken

Hoe werkt ons outsourcing callcenter?

Aanmelden

Probeer ons outsourcing callcenter gratis en vrijblijvend 30 dagen uit en ervaar hoe wij jou kunnen ontzien.


Kennismaken

Na je aanmelding zullen we contact met je opnemen om kennis te maken en al jouw wensen samen door te nemen. 


Doorschakelen

Je krijgt van ons een uniek doorschakelnummer waar jij jouw telefoon naar door kunt schakelen. Uiteraard helpen wij je met elke stap.


Genieten

Onze telefonistes zitten klaar om jouw bellers te woord te staan. Jij kan genieten van de rust en zorgeloos werken.


Heb je een vraag over ons outsourcing callcenter?

Bel: 085 - 401 88 44 of start een chat!

Onze tarieven

FLEXIBEL
€9,97 per maand

Geen gesprekken inbegrepen

Prijs per gesprek: €1,79

Doorverbinden (optioneel): €1,00

Belnotitie van elk contactmoment: gratis

Dagelijks opzegbaar

ZORGELOOS
€97,- per maand

65 gesprekken inbegrepen

Prijs per gesprek (buiten de bundel): €1,47

Doorverbinden (optioneel): €1,00

Belnotitie van elk contactmoment: gratis

Dagelijks opzegbaar

De bovenstaande gespreksprijs geldt voor een gesprek van maximaal 90 seconden. Hierna geldt een tarief van €0,024 per seconde. Wij trainen en monitoren onze telefonistes dagelijks om zo hun gemiddelde gespreksduur lager dan 90 seconden te houden. 
callcenters in nederland

Hoe gaat dat, werken met een call center agent?

Je telefoongesprekken laten afhandelen door onze professionele telefonistes, ook wel callcenter-agent genoemd, doen we natuurlijk niet zomaar. Voordat we voor je aan de slag gaan, leren we het bedrijf graag goed kennen. Wat zijn de wensen en waar moeten we op letten bij het beantwoorden van de telefoontjes? Jij kunt helemaal zelf bepalen hoe wij de telefoon moeten beantwoorden en wat onze instructies zijn.


Met deze input instrueren we de telefonistes. Zo weet iedereen wat de antwoorden zijn op de meest gestelde vragen, naar wie eventueel doorverbonden moet worden, wat ze moeten doen met een spoedgeval, etc. Heb je hele specifieke wensen en wil je graag weten of wij je hiermee kunnen helpen? We denken graag met je mee!


Je ontvangt van ons een doorschakelnummer en de doorschakelinstructies. Met deze instructies kun je heel gemakkelijk je telefoon naar ons doorschakelen. Mocht je er niet uitkomen, dan zitten onze klantenservice medewerkers voor je klaar om je te helpen!

Lees de ervaringen van onze klanten

"De ideale oplossing"

De ideale oplossing wanneer je even niet of slecht te bereiken bent en zelf geen achtervang hebt. Daarnaast komt het super professioneel over als elk telefoontje opgenomen en beantwoord wordt. 


Curadon uitzendbureau

"Helemaal top"

Een antwoordservice die begrijpt hoe het werkt. Klanten worden netjes te woord gestaan. Ik hoef me daar geen zorgen meer om te maken. Wijzigingen en updates worden snel doorgevoerd. Ook het dashboard vind ik heel handig. Helemaal top! 


Presis

"Professionele service"

Het is heel prettig dat wij met deze professionele service goed bereikbaar blijven op de momenten dat wij zelf niet in de gelegenheid zijn om de telefoon aan te nemen.


Viamet

payroll callcenter

Jouw bereikbaarheid

Wil je ons callcenter inschakelen? Probeer het zeker eens 30 dagen gratis uit! Je kunt zelf kiezen wanneer jij bereikbaar wilt zijn voor jouw bellers. Je hebt bij ons de keuze uit:

  • Onze standaard bereikbaarheid: van maandag t/m vrijdag van 08.00 uur tot 18.00 uur (inbegrepen bij abonnement). 

  • Onze uitgebreide bereikbaarheid: op werkdagen tot 22:00 uur en in het weekend van 09:00 tot 17:00 uur (€10,- extra per maand).

  • De mogelijkheden voor een 24/7 bereikbaarheid is met onze klantenservice te bespreken.

call center agent

Alles in overzichtelijk dashboard

Onze telefonistes houden elk telefoontje nauwkeurig bij. Je hoeft dus nooit bang te zijn belangrijke informatie over je klanten te missen. Per e-mail, SMS en/of WhatsApp ontvang je direct na het gesprek een overzicht van de belangrijkste besproken zaken.


Daarnaast kun je altijd inloggen in je eigen dashboard, waarin ook alle belgegevens geregistreerd zijn. Ben je ‘s avonds aan het werk en heb je informatie nodig over een klant? Of bedenk je je onderweg ineens dat je nog een mailtje moet beantwoorden, maar weet je niet meer wat de wensen van het bedrijf waren? Geen probleem. Je opent eenvoudig het dashboard en vindt precies terug wat je moet weten.

callcenter inschakelen kosten

Callcenter inschakelen spannend? Geen zorgen!

In het begin kan het spannend zijn om zo’n belangrijk onderdeel van je bedrijf uit handen te geven. Maar maak je geen zorgen, wij gaan zeer zorgvuldig om met jouw klanten. En denk je eens in hoeveel je ervoor terugkrijgt. Honderden ondernemers gingen je voor. Zij hebben allemaal ervaren hoeveel vrijheid ze kregen, sinds ze zelf bepalen wanneer ze klanten terugbellen. Wanneer je start met ons outsourcing callcenter geniet je direct van deze voordelen:

  • Binnen 30 minuten aan de slag;

  • Je bedrijf is ook bereikbaar in avonden en weekenden;

  • Een team van telefonistes met ruime kennis over jouw bedrijf;

  • Je abonnement is dagelijks opzegbaar;

  • 30 dagen gratis uitproberen!

Callcenter inschakelen: probeer het 30 dagen gratis uit

Wij zijn er voor ondernemers. Ondernemers die wel wat hulp kunnen gebruiken, maar ook voorzichtig zijn met waar ze hun middelen aan besteden. Wij begrijpen dat je wellicht twijfels hebt of het uitbesteden van je telefoonverkeer iets voor jou is. Daarom bieden wij een gratis proefperiode van maar liefst 30 dagen. 


Gedurende deze periode test je of onze service bij jou en het bedrijf past. Bevalt het? Dan sluit je na die 30 dagen een abonnement af. We verwelkomen je graag als klant! Besluit je na de proefperiode om verder geen gebruik te maken van de telefoonservice, dan kun je geheel vrijblijvend de samenwerking beëindigen! Ben je klaar om het gratis uit te proberen?