Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Bekijk onze antwoorden op alle veelgestelde vragen

Heb je vragen over onze telefoonservice? Onderstaand vind je een antwoord op de meestgestelde vragen. Heb je toch nog vragen? Onze klantenservice zit klaar om je verder te helpen! Je kunt ons ook altijd bereiken via de telefoon en de chat.

 

Op welke tijden kunnen jullie voor mij de telefoon beantwoorden?

Met ons telefoonservice abonnement ben je bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08.00 uur tot 18.00 uur.


Wil je liever een uitgebreidere bereikbaarheid? Dat kan! Met onze avond- en weekendservice ven je bereikbaar tot 22.00 uur én in het weekend van 09.00 uur tot 17.00 uur. Je betaalt €10,- per maand voor deze ruimere openingstijden. Deze ruimere openingstijden mag je ook in je proefperiode geheel gratis uitproberen!


Ben je op zoek naar een 24/7 bereikbaarheid? Dat kan ook! Onze klantenservice vertelt je hier graag meer over.

Hoe kan ik mijn telefoon naar jullie doorschakelen?

Je krijgt van ons een eigen doorschakelnummer. Met dit nummer kan je, via jouw provider, heel makkelijk instellen dat de telefoon bij ons moet uitkomen. Uiteraard helpen we je hier graag bij!

Hoe helpen jullie mijn bellers verder?

Wij kunnen standaardvragen beantwoorden, de beller doorverbinden naar de juiste persoon of afdeling en terugbelverzoeken aanmaken.

Wie neemt er voor mij de telefoon op?

Afhankelijk van het aantal telefoontjes dat wij maandelijks voor jullie beantwoorden, stellen wij een team van professionele telefonistes samen. Alle telefonistes die voor jou de telefoon opnemen zijn ingewerkt door onze coach en zijn op de hoogte van jouw specifieke wensen en instructies.

Hoe werkt de 30 dagen gratis proefperiode?

Wanneer je interesse hebt in onze proefperiode kun je het aanmeldformulier invullen. Wij nemen dan binnen 30 minuten contact met je op al jouw wensen en instructies te bespreken. Tijdens dit gesprek zullen wij ook onze werkwijze en verdere mogelijkheden met je bespreken.

Tijdens je proefperiode word je nogmaals gebeld om te bespreken hoe je de service ervaart. Wanneer je proefperiode is afgelopen heb je de keuze om door te blijven gaan met onze service of om deze te beëindigen. De proefperiode is geheel vrijblijvend en je zit dus nergens aan vast!

Hoe blijf ik op de hoogte van alle binnenkomende telefoontjes?

Je blijft altijd op de hoogte van alle binnenkomende telefoontjes met onze belnotities. Je ontvangt van elk contactmoment een belnotitie per e-mail. Ook vind je alle belnotities terug in jouw persoonlijke dashboard. Je hebt ook de mogelijkheid om de belnotitites per WhatsApp en/of SMS te ontvangen.

Heb je een vraag over onze telefoonservice?

Bel: 085 - 401 88 44 of start een chat!