- Je bent al bereikbaar vanaf €9,97 per maand
- Jouw abonnement is dagelijks opzegbaar
- Probeer ons 30 dagen geheel gratis uit
- Binnen 30 minuten aangesloten
Je bent al bereikbaar vanaf €9,97 per maand
Jouw abonnement is dagelijks opzegbaar
Probeer ons 30 dagen geheel gratis uit
Met onze telefoonservice ontzorg je je advocatenkantoor op dagelijkse basis. Het uitbesteden van de inkomende telefoongesprekken levert direct een lagere werkdruk op voor het hele team. Iedereen kan zich weer focussen op de core business. Denk je eens in: in alle rust doorwerken, zonder het oponthoud van telefoontjes die voortdurend tussendoor komen. Er valt een last van je schouders!
Ook hoef je niet bang meer te zijn voor gemiste oproepen, een hele geruststelling. Elk telefoontje beantwoorden we direct. Is het spoed? Dan verbinden we door naar jou of, indien van toepassing, een van je collega’s. Gaat het om een veelgestelde vraag, dan beantwoorden onze telefonistes deze direct. Overige kwesties worden genoteerd, zodat je hier later bij de beller op terug kan komen. Wanneer het jóu uitkomt. Uiteraard kan je zelf onze instructies bepalen, zodat wij precies de telefoon aannemen zoals jij dat graag wilt!
Wat kunnen jullie voor mijn bellers betekenen?
Beantwoorden van veelgestelde vragen
Genieten
Bel: 084 - 401 88 44 of start een chat!
Geen gesprekken inbegrepen
Prijs per gesprek: €1,79
Doorverbinden (optioneel): €1,00
Belnotitie van elk contactmoment: gratis
Dagelijks opzegbaar
65 gesprekken inbegrepen
Prijs per gesprek (buiten de bundel): €1,47
Doorverbinden (optioneel): €1,00
Belnotitie van elk contactmoment: gratis
Dagelijks opzegbaar
Je wilt waarschijnlijk graag weten hoe het aanvragen van de telefoonservice advocatuur werkt. Dit gaat heel makkelijk, al binnen 30 minuten maak je gebruik van onze telefoondienst!
Nadat we je aanvraag hebben ontvangen, nemen we contact met je op om kennis te maken. We willen jou en je kantoor, diensten en cliënten beter leren kennen. Wat doen jullie precies, wie werken er allemaal bij de organisatie en waarover wordt vaak gebeld? Je kan precies aangeven wat jij onze instructies moeten zijn. Denk bijvoorbeeld aan: met welke bedrijfsnaam mogen we opnemen? In welke gevallen mogen we doorverbinden? Hoe snel reageren jullie op terugbelverzoeken?
De belangrijkste informatie over de organisatie en de antwoorden op veelgestelde vragen delen we met onze telefonistes. Hierdoor verwerkt ons ervaren team elk telefoontje dat binnenkomt voor jouw bedrijf op de juiste manier. Het enige wat dan nog geregeld moet worden is de doorschakeling. Jullie ontvangen van ons een doorschakelnummer en de bijbehorende instructies. Onze klantenservice medewerkers zitten natuurlijk voor je klaar om je overal bij te ondersteunen!
"De ideale oplossing"
"Helemaal top"
Presis
Viamet
Jouw bereikbaarheid
Je kunt zelf kiezen wanneer je bereikbaar wilt zijn voor jouw bellers. Je hebt bij ons de keuze uit:
Onze standaard bereikbaarheid: van maandag t/m vrijdag van 08.00 uur tot 18.00 uur (inbegrepen bij abonnement).
Onze uitgebreide bereikbaarheid: op werkdagen tot 22:00 uur en in het weekend van 09:00 tot 17:00 uur (€10,- extra per maand).
De mogelijkheden voor een 24/7 bereikbaarheid is met onze klantenservice te bespreken.
Als advocaat maak je vaak lange dagen. Het zal dan ook regelmatig voorkomen dat je op de gekste tijden informatie nodig hebt uit de binnengekomen telefoongesprekken. Dit is geen enkel probleem! Wij voorzien je van een overzichtelijk dashboard, waarin je altijd terugvindt wat er wanneer is besproken. Alle informatie die met de beller is uitgewisseld, registreren onze telefonistes hierin. Je hoeft dus niks te missen.
Daarnaast ontvang je na elk telefoongesprek direct een bericht met de belangrijkste punten die zijn besproken. Afhankelijk van je voorkeur per e-mail, SMS of WhatsApp.
Niet vast aan een langdurig abonnement
Lijkt het je fijn om gebruik te maken van een telefoonservice voor de advocatuur, maar weet je niet zeker of het past bij jouw kantoor? Maak dan gebruik van onze gratis proefperiode! De eerste 30 dagen betaal je namelijk niets en probeer je de telefoonservice dus vrijblijvend uit.
Besluit je om na je proefperiode door te gaan met onze dienst? Wij adviseren je graag welk pakket het beste bij je past! Elk abonnement is dagelijks opzegbaar, dus je geniet van maximale flexibiliteit!
Voordelen van onze telefoonservice voor advocaten?
Ons team van ervaren en deskundige telefonistes is een verlengstuk van je organisatie. We zetten de grootste voordelen van werken met onze telefoonservice voor de advocatuur voor je op een rij:
Een team van telefonistes dat op de hoogte is van alle belangrijke informatie over jouw bedrijf;
De telefoon wordt altijd opgenomen, ook als er meerdere mensen tegelijk bellen;
Gegarandeerd bereikbaar tussen 8.00 en 22.00 uur én in het weekend van 9.00 tot 17.00 uur;
Een vast tarief per gesprek, dus geen onverwachte kosten;
Snel aan de slag! Vraag nu aan en binnen 30 minuten nemen wij contact met je op.
Wil jij nooit meer een gemiste oproep van een belangrijke beller? Of wil je juist af van die telefoon die maar blijft storen tijdens meetings? Heb je behoefte om rustig door kunnen werken aan een zaak, terwijl iemand anders de telefoon voor je opneemt? Vraag dan nu direct je gratis proefperiode aan!
Probeer het 30 dagen uit en ervaar zelf hoeveel rust en gemak de telefoondienst voor de advocatuur je oplevert. Vul direct het aanvraagformulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.