- Je bent al bereikbaar vanaf €9,97 per maand
- Jouw abonnement is dagelijks opzegbaar
- Probeer ons 30 dagen geheel gratis uit
- Binnen 30 minuten aangesloten
Je bent al bereikbaar vanaf €9,97 per maand
Jouw abonnement is dagelijks opzegbaar
Probeer ons 30 dagen geheel gratis uit
Jij houdt alle controle over hoe wij de telefoon voor jou mogen afhandelen. Je kunt al jouw instructies en wensen aan ons doorgeven. Aan de hand van deze instructies kunnen onze telefonistes vaak alle standaardvragen van de bellers beantwoorden. Kunnen zij de beller zelf niet verder helpen? Dan kunnen we de telefoon naar de juiste persoon doorverbinden of we maken een terugbelverzoek aan. Het doel van elke telefoniste is om ervoor te zorgen dat jouw bellers altijd met een glimlach ophangen!
Je klantenservice zakelijk uitbesteden is nogal wat natuurlijk. Je legt een belangrijk onderdeel van je organisatie extern neer en wil dan wel zeker weten dat dit aan je vraag voldoet. Daarom bieden wij een gratis proefperiode van maar liefst 30 dagen!
Wat kunnen jullie voor mijn bellers betekenen?
Beantwoorden van veelgestelde vragen
Genieten
Bel: 085 - 401 88 44 of start een chat!
Geen gesprekken inbegrepen
Prijs per gesprek: €1,79
Doorverbinden (optioneel): €1,00
Belnotitie van elk contactmoment: gratis
Dagelijks opzegbaar
65 gesprekken inbegrepen
Prijs per gesprek (buiten de bundel): €1,47
Doorverbinden (optioneel): €1,00
Belnotitie van elk contactmoment: gratis
Dagelijks opzegbaar
Jij bepaalt onze instructies
Hoe werkt onze externe klantenservice precies? We beginnen met een inventarisatie van je bedrijf. Elk bedrijf is anders en heeft natuurlijk andere wensen. Daarom gaan we dat eerst bespreken. Hoe wil je graag dat de telefoongesprekken verlopen en welke informatie heb je nodig van elke beller? Daarnaast bekijken we wat je business inhoudt, wie er eventueel nog meer werken binnen het bedrijf, wat je producten en/of diensten zijn, et cetera.
Ook willen we graag weten of er dingen zijn die regelmatig ter sprake komen aan de telefoon. Zo kunnen we de juiste instructies opstellen voor het team van telefonistes en zijn zij in staat om veel bellers direct zelf te helpen. Vervolgens is er alleen nog iets nodig op technisch vlak om de doorschakeling mogelijk te maken. Dit regel je makkelijk zelf met je telefoonprovider. Doorschakeling in orde? Dan komen vanaf nu je telefoongesprekken bij ons binnen.
Van ieder telefoontje wordt een belnotitie gemaakt, die je meteen ontvangt per e-mail, SMS en/of WhatsApp. Zo blijf jij op de hoogte van alle contactmomenten. Ook richten we een persoonlijk dashboard voor je in, waarin je al deze notities terugvindt.
"De ideale oplossing"
"Helemaal top"
Presis
Viamet
In het klantenservice dashboard vind je alle belnotities terug. Daarnaast is het dashboard jouw bron van alle andere klantenservice-gerelateerde zaken. Zo vind je er overzichten van je gebruikersdata en kun je er aanpassingen maken aan jouw accountinstellingen. Je vindt er ook:
Een overzicht van alle belnotities;
Het afwezigheidsysteem om je beschikbaarheid door te geven;
Jouw doorschakelinstructies.
Jouw bereikbaarheid
Je kiest zelf wanneer je bereikbaar wilt zijn voor jouw bellers. Je hebt bij ons de keuze uit:
Onze standaard bereikbaarheid: van maandag t/m vrijdag van 08.00 uur tot 18.00 uur (inbegrepen bij abonnement).
Onze uitgebreide bereikbaarheid: op werkdagen tot 22:00 uur en in het weekend van 09:00 tot 17:00 uur (€10,- extra per maand).
De mogelijkheden voor een 24/7 bereikbaarheid is met onze klantenservice te bespreken.
Onze diensten zijn geschikt voor elke organisatie. Ook voor zzp-klantenservice kan je bij ons terecht. Als zzp’er heb je juist veel baat bij het uitbesteden van je telefoongesprekken. Je wordt niet meer de hele tijd onderbroken door de telefoon en hebt aan het eind van de dag ook geen lange lijst met gemiste oproepen meer af te werken. Tegelijk kun je je helemaal focussen op je core business. Fijn voor jou én voor je klanten!
Ook grotere organisaties maken regelmatig gebruik van onze externe klantenservice. Ons team van telefonistes is een verlengstuk van je bedrijf, zonder dat je extra hr-investeringen hoeft te doen. Je bent verzekerd van een professionele uitstraling richting je bellers en rekent aan het eind van de maand alleen je abonnement af. Maximale ontzorging dus!
De voordelen van jouw klantenservice uitbesteden
Het uitbesteden van je klantenservice heeft veel voordelen, zowel voor jou als voor de mensen die je bellen:
Gegarandeerd bereikbaar;
Een professionele uitstraling;
Nooit meer gemiste oproepen;
Geen ongelegen telefoontjes meer;
Altijd op de hoogte via je persoonlijke dashboard.
Onze klanten zijn allemaal overtuigd van de voordelen van onze klantenservice. Om jou ook te overtuigen, probeer je de externe klantenservice nu 30 dagen gratis en vrijblijvend. We weten zeker dat als je de voordelen eenmaal zelf hebt ervaren, ook jij enthousiast zal zijn.
Vraag nu je gratis 30 dagen proefperiode aan en we gaan binnen een half uur voor je aan de slag!