Onze telefoonservice is uniek!
Heb je er genoeg van om steeds maar te moeten schakelen tussen de telefoon en jouw eigen werkzaamheden? Om steeds gemiste oproepen op je telefoon te zien staan? Dan hebben wij voor jou de oplossing! Met onze telefoonservice ben je tussen 08.00 en 22.00 altijd bereikbaar (en in het weekend van 09:00 tot 17:00 uur) en zijn gemiste oproepen voorgoed verleden tijd. Ben je benieuwd naar de verdere voordelen? Die vertellen wij je graag!

Een eigen telefoniste!
Wanneer je gebruik maakt van onze telefoonservice heb je altijd een eigen telefoniste. Dat kunnen wij je garanderen!
Omdat jouw telefoniste altijd voor jouw bedrijf de telefoon opneemt is zij helemaal op de hoogte van jouw producten of diensten, maar ook van jouw visie en wensen. Sta jij klanten bijvoorbeeld altijd op een specifieke wijze te woord en wil je dat jouw telefoniste dit ook doet? Dat is geen enkel probleem! Wil je een wijziging doorgeven of een vraag stellen? Dan kun je altijd moeiteloos schakelen met jouw telefoniste. Zij houdt hier rekening mee en verwerkt de informatie direct in het systeem.
Jouw klanten zullen niet merken dat zij een telefoonservice aan de lijn hebben! En wil je dat klanten ook buiten kantoortijden een vertrouwde stem horen? Dan kan jouw telefoniste zelfs je voicemail inspreken! Is jouw telefoniste een keer niet aanwezig? Dan zorgen wij voor een vaste vervanger! Zo kun jij je richten op jouw werkzaamheden zonder die storende telefoon tussendoor. En dat voelt goed!
Na ieder gesprek een verslag
Natuurlijk wil je wel graag op de hoogte blijven. Wij sturen je daarom na ieder gesprek een verslag per e-mail toe met hierin alle klantgegevens. Zo kan jij de klant terugbellen op een moment dat jou het beste uitkomt. Neem je liever per e-mail contact op? Dan zorgt jouw telefoniste er voor dat er altijd een e-mailadres wordt genoteerd en dat jouw klanten hier over worden geïnformeerd.
Jouw bedrijf is uniek..
En dat begrijpen wij! Daarom is het voor ons geen enkel probleem om onze telefoonservice aan te passen aan jouw wensen. Wil je bijvoorbeeld alleen tijdens bepaalde periodes de telefoon naar ons doorschakelen? Wil je graag dat jouw telefoniste klanten naar je doorverbindt, of juist liever niet? Wij zijn net zo flexibel als jij wilt! Wil je weten wat er mogelijk is? Laat het ons dan gerust weten. Wij helpen je namelijk graag verder met een vrijblijvende offerte op maat.
Meer dan een telefoonservice!
Wist je dat jouw telefoniste meer kan dan alleen het opnemen van jouw telefoon? Zo kan zij bijvoorbeeld afspraken maken in jouw eigen systeem. Maar ook het beheren van jouw agenda, het terugbellen van klanten en het beantwoorden van e-mails behoort tot de mogelijkheden. Wil je jouw telefoniste inzetten als allround receptioniste en ook administratieve werkzaamheden laten uitvoeren? Zelfs dat is mogelijk!
Ben je ook enthousiast?
Vraag dan direct een vrijblijvende proefperiode aan van 30 dagen en ervaar de voordelen van onze telefoonservice zelf! Wij zijn er van overtuigd dat ook jij enthousiast zult zijn!